tirsdag 1. juni 2010

Utstillingshelg i Tromsø

Kawamos Jack My Cygnus (Samson), Kawamos Jack My Cotys (Hedvig) og Kawamos Jack My Cronos (Bror-Farkas)...Tre flotte kullsøsken.'


I Helga (29-30 mai) var vi på utstilling i Tromsø, og for en helg det skulle vise seg å bli..
På lørdag stilte jeg både Alma og Hedvig. Dette var mest sannsynlig Alma sin siste utstilling, og dermed er jeg veldig fornøyd med at hun 1.kvalitet hos dommer Colette Muldoon.
Hedvig..Ja hun gjorde det store: 1.JK, 1.JKK, CK, CERT, 1.BTK, BIR !!
Tror jeg aldri har vært så glad i hele mitt liv..kjempe morsomt ! :)




Lørdagens BIR (Kawamos Jack My Cotys) og BIM ( Rakkefants King Elvis)

I tillegg gjorde Hedvig sine 2 brødre og 2 halvsøstre det bra, alle sammen med CK + Tino. Kennel Kawamo stilte også i Avl og Oppdrett på lørdagen, og det resulterte i HP og BIS1 AVL. Kjempe glad for at jeg og Hedvig kunne bidra til dette. Gratulere så mye til Kari Anne med fantastiske resultater på sitt oppdrett.


Søndagen ble også en meget flott dag for oss. Hedvig tok sitt andre Cert (Bare 9.mnd gammel) og ble BIM. Flott kritikk og dommers siste kommentar til meg før jeg forlot ringen: "This one is soon to be champion". Kjempe gøy å få høre slikt :)




Hedvig



Kawamos Blue Star Dewi - BIR & BIG-valp


Fikk også æren av å handle lille Dewi fram til BIR & BIG-valp !


Men dagens store vinner ble denne karen:


Kawamos Jack My Cronos (Bror-Farkas) - 1.BHK, CERT, BIR, BIG3



Bror-Farkas med fangsten sin


Også på søndagen stilte Kennel Kawamo i oppdrett, og det HP og BIS4. Gratulere så mye til Kari Anne Lundberg med fantastiske resultater, og tusen takk for at jeg fikk kjøpe lille gulljenta mi hos deg !! :D


Alma ble igjen i Bardu. Hun har time for sterilisering på onsdagen. Savner henner allerede, men vet hun blir godt tatt vare på. Så denne uken har jeg og Hedvig selskap av "Kompis" - NUCH Little Bloopers Buddy Blue. En hyggelig herre som vi er veldig glade for å ha besøk av.


Kritikkene til Alma og Hedvig er lagt ut på hjemmesiden vår !


















2 kommentarer:

  1. Herlig Elisabeth! Har ikke fått med mæ at ho Hedvig fikk CERT begge dagan, det e jo strålanes! (husk å oppdatere forsikringa ;) )
    Håpe vi ses i Tromsø på nkk-utstillinga tell høsten :D
    Regne med Dios skal stille på THK sitt valpeshow. Dem e jo akkurat 2daga for ung t å få stille på nkk da :/
    Å Wilma skal jo stilles, å Pelle skal starte lydighet :P

    SvarSlett
  2. Nå har du fått det med deg Iris, håper jeg..hehe :)
    Jupp, forsikringa skal oppdateres...
    Det gjør vi helt klart, blir jo våres første forsøk på å ta stor-certet :D

    SvarSlett