mandag 2. august 2010

Sommerferie - utstillingstid....

Begynner å bli en stund siden sist man har skrevet her. "Sommeren" er kommet, og vi bruker dagene til å gå tur i marka og trene litt blodspor. Både Alma og Hedvig er meldt på blodsporprøve i august arrangert av Sortland Hundeklubb. Har egentlig ikke noe tro på at de klarer å gjennomføre hele sporet, har ikke fått trenet så mye i det siste pga arbeid og været, men vi prøver oss uansett, vil gjerne ha denne erfaringen med meg til neste år, når vi skal satse mer seriøst på å få 1.premie x 3 ;-)

Ellers så skal vi på Lofotutstillinga til helga. Hedvig er meldt på i juniorklassen. Kari Anne kommer med Pixcy (Hedvig sin mamma) og Dewi, og i tillegg har jeg klart å få min kjære mamma med som selskap og hundepasser...Hi-Hi !! :-)
Det er 7 JRT påmeldt på lørdag og 9.stk på søndag. Blir spennende, vi gleder oss og håper på godt vær og gode resultater.

Helga etterpå skal vi faktisk til Oslo, på Oslo Double !! Gleder meg kjempe mye til å få studere andre Jack Russell, og ulike utstillingsmetoder. Blir hard konkurranse, men vi håper på det beste uansett, og ser på det som en flott opplevelse å ta med seg videre.

Vi har hatt Kompis (Little Bloopers Buddy Blue) på besøk nå i 2-3 uker. Han og Alma kommer godt overens og er blitt gode venner, Hedvig....Vel, hun klarer å styre seg for å si det slik.
Han drar hjem igjen til Kari Anne til helga.
Kommer til å savne denne flotte gutten, selv om han har klart å gjøre meg litt tullete i hode til tider...Hehe :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar